För att läsa svaren på frågorna klicka på respektive rubrik.

Det beror på många saker:
Hur du har möblerat.
Hur nyrenoverad bostaden är.
Om du har husdjur.
Hur många ni är i familjen, och om ni har barn.
Hur många prydnadssaker du har.
Med mera.
Därför ingår alltid ett gratis första hembesök, där vi går igenom din bostad tillsammans och du får ett prisförslag av oss. Vi går även igenom hur hemstädningen fungerar och berättar även hur vi tänker och jobbar, och svarar samtidigt på alla dina frågor och funderingar.
Hur går betalningen till:
Vid återkommande löpande hemstädning sammanställs varje avslutad månad och fakturan skickas sen med 20 dagars betalning. Vid övriga uppdrag är det 10 dagars betalning. Vi skickar din faktura via e-post för att spara papper och miljön. Du får bara faktura på din del efter RUT-avdrag. Vi sköter all hantering av RUT-avdraget åt dig.
Ja! Vi bokar in städpersonal som återkommer varje gång och får dig som kund. Detta gör att städningen blir konsekvent och bra i kvalitet, samt att det är lätt för dig att kommunicera med samma person. Om personen är sjuk eller har semester skickas en vikarie istället. All vår personal har anpassade arbetskläder med vår företagslogotyp på.
Ja. Till skillnad mot en del konkurrenter har vi med allt som behövs. Vi använder alltså ingenting av dina städmaterial och din städutrustning. Smidigt och bekvämt för dig som kund.
Detta är vi säkra på inte ska hända, med tanke på i stort sett obefintligt antal klagomål. Skulle det mot förmodan ändå ha blivit någon liten miss kontaktar du oss direkt och berättar vad du inte är nöjd med, så åtgärdar vi detta samma dag. Vi ger även denna feedback tillbaka till städpersonalen ifråga så att samma misstag inte ska upprepas. Vi gör allt för att hålla högsta kvalitet så du ska bli nöjd!
När du första gången kontaktar oss så bokar vi en tid för ett gratis hembesök. Första gången vi kommer hem till dig och städar brukar vi göra en rejäl storstädning så att vi sätter standarden inför kommande städ och får en bra grund och underlättar inför kommande hemstädningar. För att säkerställa att du blir nöjd gör vi besiktningar efter både storstädningen och första hemstädningen. Vi ringer dig också för att stämma av att du var nöjd med dessa bägge städningar. Allt för att säkerställa kvalitet och kundnöjdhet.
Nej, absolut inte. Gör det du själv vill göra innan. Det andra gör vi. Om du vill lämna disk och plock till oss så går det också bra. Du bestämmer.
Vi har ingen bindningstid på våra hemstädningar. Uppsägningstiden är bara en månad. Det skrivs dock på ett kundavtal med dina kunduppgifter, överenskommet pris per städtillfälle, antal städtimmar samt nyckelkvittering.
Ja. Vi kan städa när det passar dig. Tidig morgon till sen kväll, dock inte helger. De flesta vill ha städat när man är på jobbet, men ingen tid är omöjlig. Du bestämmer!
Ja. All personal skriver på avtal gällande sekretess i samband med att anställningsavtal skrivs på.
Det är faktiskt extremt ovanligt att något går sönder eller blir skadat.
Men skulle detta ändå hända har vi företagsförsäkring i Länsförsäkringar som täcker detta. All vår personal är också kollektivanslutna till fackförbundet Kommunal med tillhörande försäkring i FORA, så du kan alltså känna full trygghet.
Ja. Vi har alltid dig som kund i centrum. Skulle du av någon anledning vilja avboka en tid så hittar vi en annan tid till dig, eller stryker den tiden. Allt för att du som kund ska bli nöjd.
Hos de allra flesta hemstädskunder har vi fått en kopierad nyckel. Då vet vi att vi alltid kommer in och kan utföra städningen. När nyckeln inte används är den inlåst i ett kassaskåp. Det finns inget namn eller adress på nyckelbrickan, endast ett kundnummer. Alltså ingen anknytning till din bostad. Tryggt och säkert.
Nej. Hos de allra flesta hemstädskunder har vi fått en kopierad nyckel så vi städar under tiden du jobbar. Så att du efter arbetsdagen kommer hem till ett nystädat och fräscht hem.

Telefontider

Mån-Fre: 07:00 - 16:00
Lördag: Stängt
Söndag: Stängt